Felhasználói feltételek

Ingyen szállítás

25 ezer forint felett INGYEN szállítunk akár másnapra is!

Biztonságos fizetés

Bankkártyával is biztonságosan fizethetsz.

Makulátlan garancia

3 hónapos pénzvisszafizetési garancia.

Online és telefonos támogatás

Hívj vagy írj nekünk és mi rövid időn belül reagálunk.

A webáruházban szabadon, regisztráció nélkül böngészhetsz, megismerheted termékeinket. A termékeket felhasználási területek szerint rendeztük: egyaránt megtalálhatóak az ipari tisztítószerek és a háztartási tisztítószerek. Adott kategórián belül pedig a számodra fontos alkategóriát, azon belül pedig a legmegfelelőbb terméket választhatod.

Híreink – termékfotók használat közben

A főoldalról kattintva az érdeklődők feliratkozhatnak leveleinkre, amelyekben mindig az aktuális új termékekről írunk, vagy pedig egy-egy terméket mutatnunk be használat közben. A legtöbb esetben értékesítőink vásárlóinknál járva mutatják be a termék hatékonyságát használat közben, amelyről fotók is készülnek.

Emellett nagy öröm számunkra, ha elégedett háziasszonyoktól is kapunk képeket, amelyeket a termékek alatt mutatunk be.

Megrendelés

Termékeinket a weboldalról közvetlenül tudod megrendelni, előzetes regisztrációval. A kiválasztott termék a kosárban landolnak, a rendeléselküldése után kapsz egy automatikus levelet a rendeléséről. A megrendelést az e-mail beérkezését követő első munkanapon dolgozzuk fel. A feldolgozás során felhívunk, hogy a rendelés eljuttatásával kapcsolatban egyeztessünk.

A rendelés menete

  1. Válaszd ki a kívánt termékből a mennyiséget! A megvásárolni kívánt terméket helyezd a Kosárba, a „Kosárba tesz” gomb megnyomásával! Ha a mennyiség meghaladja a készleten lévő maximális mennyiséget, a rendszer automatikusan az összes készleten lévő terméket hozzáadja a kosárhoz.
  2. Amennyiben szeretnél további terméke(ke)t a Kosárba helyezni, kattints a “Kosárba” gombra. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, válassza a “Kosár megjelenítése” gombot. A felső menüsor alatt, a Kosár ikon mellett találja a kosárba helyezett termék(ek) nevét, valamint a kosár tartalmának értékét, szállítási költséggel együtt.
  3. Szállítási/Számlázási, illetve a belépési adatok megadása. Amennyiben már regisztráltál, be tudsz lépni.
  4. Válaszd ki a kívánt fizetési módot!
    • Előreutalással fizetsz: Ekkor kedvezőbb lesz a postaköltség, mert nem kell az utánvétért fizetned és elengedjük a csomagolás díját is. Így csak a Posta díjat kell fizetni a mindenkori díjszabás szerint. A fizetés menete: kiállítjuk az előlegbekérőt és elküldjük e-mailben, ez alapján a termékek árát utalod nekünk, és a közleménybe a számla számát írod be! Az utalás beérkezésekor beazonosítjuk rendelését, kiértesítünk a pénz beérkezéséről és rendelését postázzuk. Bruttó 25.400 Ft feletti rendelésértéknél cégünk vagy viszonteladó partnerünk kiszállítja ingyen.
    • Utánvéttel fizetsz: Ebben az esetben a postásnak kell kifizetned a csomag árát a kiszállításkor. Erre az esetre vonatkozik a kosárban feltüntetett csomagolási és szállítási díj. Az utánvétes átvétel esetén, ha a csomagot nem tudod átvenni, és emiatt visszakerül hozzánk, a posta további díjat kér a visszaszállításért. Ha újra postázzuk a csomagot, akkor a visszaszállítás díja és az új szállítási díj is hozzáadódik a fizetendő összeghez, melyet átutalással tudsz fizetni előre.
    • Online fizetés bankkártyával » Kérlek olvasd el az erre vonatkozó tájékoztatót
    • Fontos, hogy lehetőséged van személyes átvételkor készpénzzel és bankkártyával is fizetni!
  5. Szállítási információk
    A mindenkori Posta díjszabás szerint. A megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek. Amennyiben csomagot külföldre rendelsz, a csomagolási- és postaköltségről kérjük, egyeztess ügyfélszolgálatunkkal, a +36 1 425-2726-os telefonszámon.
  6. Bármikor lehetőséged van kijavítani az adatokat a vásárlás alatt.
  7. Az adatok megadását követően a „Megerősítem a rendelést” gombra kattintva tudod elküldeni a megrendelését, előtte azonban megjegyzést is küldhetsz a megrendeléssel együtt. Kérjük, a megrendelés elküldése előtt olvasd el és fogadd el a szerződési feltételeket!
  8. Amennyiben minden adatot megadtál, és leellenőrizted megrendelésed, a “Megrendelés megerősítése” gombra kattintva elküldheted azt.
  9. E-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz.
  10. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

Amennyiben már regisztráltál egyszer, be tudsz lépni, ez esetben elég felhasználóneved és jelszavad megadnod. A rendelést nem engedi elküldeni a rendszer, amíg (Név, e-mail cím, cégnév, telefonszám, szállítási cím, számlázási cím.) az alap adatokat a vásárló nem tölti ki. A megadott adatokat az Adatvédelmi irányelveknek megfelelően kezeljük. Adatvédelmi nyilvántartási számunk:NAIH-76999/2014. Fontos, hogy ügyelj az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Minden megrendelés után a telefonos egyeztetés alkalmával ellenőrizzük az adatok pontosságát is.

Szállítási határidők
A termékekből nagy készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket az ellenérték beérkezése után a szállítási formától függően 1-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani. Ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből és a csomagot a hiányzó termék nélkül küldjük el. Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni.

Véleményed, észrevételeid, panaszaid kérjük nyugodtan írjd meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk és minden olyan esetben, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezeljük a helyzetet és gyors megoldást találunk. E-mail címünk: marketing@tisztitoszer.hu

Általános érvényű tudnivalók

A fogyasztó elállási joga
A megrendelt terméket általában két-három napon belül, de legkésőbb 30 napon belül fel kell adnunk az Ön számára. A választott szállítási módtól függően megérkezik címére a termék, melyet – ha nem sérült a csomagolása – nyugodtan felbonthat. Mivel az Internetes vásárlás során nincs lehetőség a termék tüzetes vizsgálatára ezért a távollévők között kötött szerződésekről szóló kormányrendelet általános objektív elállási jogot biztosít az Ön számára. A fogyasztó ugyanis az áru kézhezvételétől vagy szolgáltatás megrendelése esetén a szerződés megkötésétől (a szolgáltató visszaigazolása) 8 munkanapon belül indokolási kötelezettség nélkül elállhat a szerződéstől, az áru visszaszolgáltatása mellett. Arról van tehát szó, hogy bár a termék maga hibátlan, akár rendelkezik is minden olyan specifikummal, amit a weboldal hirdetettünk, de mégsem találkozik elképzelésével, indokolás nélkül visszaküldheti, a vételárat pedig visszakapja. Ekkor Önt csupán a visszaküldés költségei terhelik. Az elállási jog gyakorlásának feltétele, hogy a termék ne legyen sérült. Kipróbálhatja tehát, 8 munkanapot magában foglaló ideig használhatja, és indokolás nélkül vissza is küldheti a terméket.

Az elállási jogának gyakorlására nyitva álló határidő meghosszabbodik abban az esetben, ha nem tettünk eleget a törvényben nevesített valamely tájékoztatási kötelezettségének (pl. a termékkel kapcsolatosan, az objektív elállási jog gyakorlása vonatkozásában). Ekkor az áru átvételétől vagy a szerződés megkötésétől 3 hónapon belül elállhat a szerződéstől. Ha a 3 hónapos határidon belül pótlólagosan sor kerül a tájékoztatásra, akkor a 8 munkanapos – objektív – elállási határidő a tájékoztatás kézhezvételétől számít.
Ha mi a rendelését azért nem teljesítjük, mert nem áll rendelkezésünkre a megrendelt termék, arról kötelesek vagyunk értesíteni, és a kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.

Néhány esetben Önt nem illeti meg az elállás joga:

  1. ha mi az Ön beleegyezésével a 8 munkanapos határidő letelte előtt megkezdtük a szolgáltatás nyújtását;
  2. fogyasztó személyéhez kötött, illetve a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére előállított vagy gyorsan romló, illetve természeténél fogva vissza nem szolgáltatható áru esetében;
  3. hírlap, folyóirat, idoszaki lap terjesztésére vonatkozó és szerencsejáték-szerződés esetén.
    Az elektronikus úton kötött szerződésekre vonatkozó fenti követelmények általunk történő megszegése esetén külön igényérvényesítési lehetőségeket nem hoz létre a törvény. Ön a fogyasztóvédelem általános védelmi mechanizmusaihoz fordulhat: Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, Békéltető Testületek, bíróság.

Adatvédelmi tájékoztatás
Vásárlói adatok kezelésekor a 2011. évi CXII (információs önrendelkezési jogról szóló) törvénynek megfelelően járunk el – amely a korábbi 1992. évi Adatvédelmi törvény ma hatályos változata. A Vásárlók adatait kizárólag saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk (tv.3.§ 1,2. és 4.§(1) (2) és 5.§(1)). A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégnek (Posta). Szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezelésérol. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez, és így erre jogot biztosít az Inft.tv.6.§(1)a.). A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A szolgáltatás igénybe vesz külső statisztikai eszközt, melynek során a látogatói adatok, szokások kerülnek naplózásra, illetve rögzítésre a kimutatások készítéséhez. A szolgáltató a Google Analytics rendszerét használja. Google Analytics adatkezelési nyilatkozatát az alábbi címen tekintheti meg: http://www.google.com/privacy.html. Az Ügyfél jelen dokumentum elfogadásával hozzájárul, hogy a regisztráció alkalmával megadott e-mail címre a Szolgáltató a rendszer használatával kapcsolatos tájékoztatókat küldjön elektronikus formában, illetve esetenként megjelenítse a hozzá tartozó adminisztrációs felület oldalain. A Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal az Ügyfél által nem megfelelő körültekintéssel tárolt adminisztrációs felület hozzáférési jelszavának elvesztéséből adódó adatvesztésekért és károkért, csak úgy mint azért sem ha az Ügyfél által harmadik fél részére biztosított adminisztrációs felület hozzáférést aktualitás vesztését követően nem von vissza.

Szavatosság

Szavatosság: Az eladónak (szerződésbeli vagy törvényes) felelőssége az eladott tárgy természeti vagy jogi szempontból hibátlan voltáért. (Magyar értelmező kéziszótár)

Szavatossági idő: Ameddig a szavatosság érvényes. Termékeinknél ez általában 2 év, kivételt jelentenek klóros termékek, aminek 9 hónapos szavatossági ideje van.

Mit is jelent ez? Szavatossággal arra vállalunk felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket kapott tőlünk, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni és az ismertetett tulajdonságait a szavatossági időn belül megtartja.

Reklamációval kapcsolatban felhívhat minket a kapcsolat oldalon található ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy jelezheti problémáját a megadott emailcímen, vagy címünkre elküldött postai levélben. Az érdekérvényesítésben segíthet a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (www.fvf.hu) illetve az Országos Fogyasztóvédelmi Felügyelet (www.ofe.hu)

Panaszkezelés: Amennyiben a termékünk minősége nem megfelelő, úgy Ön a szavatossági illetőleg jótállási szabályok alapján érvényesítheti igényét. A szavatosság szabályait a 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:159.§ – 170.§-ai tartalmazzák. Igyekszünk ennek lehetőségeiről az alábbiakban a legjobban tájékoztatni Önt.

A forgalmazó megkeresése, a panasz rögzítése. Amennyiben a vásárlást követően a termékünkre a terméken feltüntetett szavatossági idő még nem telt le, de a termék minőségileg nem megfelelő, keressen meg minket bármelyik elérhetőségünkön, vagy személyesen székhelyünkön a panaszával. A kifogás érvényesítéséhez szükséges az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat (számla, blokk), és maga a termék is. Postai csomagként adja fel címünkre a visszaküldeni szánt terméket a vásárlási számla másolatával és a panasz leírásával, vagy hozza be személyesen telephelyünkre, vagy egyeztessen a tanácsadójával az átvételről.
Kérjük a csomagot ne értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni.

A fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet készítünk, amelyben feltüntetjük a következőket:

  • a fogyasztó adatait (név, cím, cégnév, elérhetőségek),
  • a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését,
  • vételárát,a vásárlás idopontját,
  • a hiba bejelentésének idopontját,a hiba leírását,
  • a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
  • a kifogás rendezésének módját (ha ez eltér a fogyasztó igényétől, ezt meg is kell indokolni).

Önnek meg kell kapnia a jegyzőkönyv másolatát, mert egyrészt ezen ellenőrizheti a panasz felvételét, másrészt könnyebb a kifogás bejelentésének igazolása. Ha a – jogszabályi kötelezettségének ellenére – nem akarnánk jegyzőkönyvet felvenni, a vásárlók könyvébe tehet bejegyzést, és ezzel a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordulhat. Amennyiben nem tudnánk a panaszfelvételkor az igényének teljesíthetőségéről nyilatkozni, a jogszabály alapján három munkanapon belül kötelesek vagyunk értesíteni, álláspontunkról értesíteni.

Kinek van bizonyítási kötelezettsége? A szavatosság esetében a vásárlást követő 6 hónapon belül felismert hiba esetén amennyiben a szavatossági idő ettől nem kevesebb, úgy kell tekinteni, hogy a hiba már a teljesítés (vásárlás) időpontjában megvolt, kivéve, ha a dolog természetével, vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Ezért a hat hónapon belüli, vagy a szavatossági időn belüli hiba esetén nekünk kell bizonyítani, hogy a vásárláskor még nem volt hibás a termék.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy amennyiben nem fogadjuk el a vásárló panaszát, elutasítjuk az igényét, úgy a vásárló által – esetlegesen – indított bírósági eljárásban nekünk kell bizonyítanunk igazunkat. Fontos tudni, hogy a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekintenünk.

Ha a vásárlástól már 6 hónap eltelt, a fogyasztónak kell bizonyítania azt, hogy a hiba már a vásárlás időpontjában is fennállt. A bizonyítást a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség vagy más akkreditált intézmény által kiadott szakvéleménnyel teheti meg. A szakvélemény költségét (vizsgálati díj, a termék elküldésének postai költsége, stb.) ebben az esetben a fogyasztó viseli, és a kereskedőt csak bírósági döntés kötelezheti ennek megtérítésére.

A jótállási idő keretében felmerült hibák esetében érvényesített fogyasztói igények során, úgy kell tekinteni a jótállás teljes időtartama alatt, hogy a hiba már a vásárlás időpontjában is fennállt. Fontos tudni, hogy a szakvélemény alapján nem vagyunk kötelesek teljesíteni a vásárló kérését, akkor sem, ha az a fogyasztó állítását igazolja. Azonban, ha az ügy bírósági útra terelődik, a szakvélemény bizonyítékként felhasználható a tárgyaláson. A fogyasztóvédelmi felügyelőségeknél érdeklődhet arról, hogy milyen intézmények végzik az ügyben érintett termékre vonatkozó vizsgálatokat.

A fogyasztó igényének teljesítése
Amennyiben elfogadjuk a kifogás jogosságát, akkor a szavatossági szabályok szerint, a törvényi sorrendben – és a Polgári Törvénykönyvben meghatározott feltételekkel – az alábbiak teljesítését kérheti tőlünk:

  • elsősorban kicserélést vagy kijavítást kérhet (termékeink nem javíthatóak);
  • másodsorban megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől

A szerződéstől való elállás azt jelenti, hogy Önnek vissza kell kapnia az áru ellenértékét, és nem azt, hogy levásároltatjuk az összeget. A levásároltatásra Ön nem kötelezhető, ilyen igényérvényesítési lehetőséget a jogszabályok nem ismernek.
Jogszabály szerint ha a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstol) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, akkor is kötelesek vagyunk azt kicserélni, ha ez számunkra aránytalan többletköltséggel jár, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (termékeink jellege miatt ez a rész nem értelmezhető az esetünkben).

Igényérvényesítés további lehetőségei: Amennyiben nem fogadnánk el a minőségi kifogást, vagy elfogadnánk, de semmit sem teszünk, akkor a fogyasztóvédelmi felügyelőségeknél tehet panaszt, illetve megkeresheti a termékhez kapcsolódó szakmai szervet, vagy egy fogyasztói jogokat védő társadalmi szervezetet, illetve a Békéltető testületet.

Kosár Tisztítószer törölve Vissza
  • Nincs termék a kosárban.
Product added successful